EN RU
Ieiet
EN RU

Mūsu nodarbības

P. 17/8
13:30 - 14:20
BODY ART ENERGETIC ***JAUNA NODARBĪBA!!!
Zigmunds
8/12
BODY ART ENERGETIC ***JAUNA NODARBĪBA!!!

Apraksts: BodyART Energetics treniņu veido piecas dažādas, tradicionālās ķīniešu medicīnas dabas
elementos balstītas enerģijas fāzes. To uzdevums ir palīdzēt dalībniekiem sasniegt svarīgu
mērķi - nodarbības laikā sabalansēt enerģijas tā, lai nodarbības beigās justos līdzsvarots kā
fiziski tā garīgi. Šīs treniņa metodes pamatā ir Iņ un Jan princips.

Ieguvumi: - likvidē nepareizas ķermeņa struktūras un pozitīvi ietekmē stāju;
- būtiski uzlabot spēku, koordināciju, lokanību, līdzsvara izjūtu un
paškontroli;
- sniedz lielāku izpratni par ķermeni un palīdz uzlabot ikdienas dzīves kvalitāti.

Intensitāte: Vidēja

Nodarbība notiek -2. stāva zālē!!!

Ot. 18/8
07:15 - 08:15
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA
ILZE
7/8
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA

APRAKSTS:

Šī funkcionālā nodarbība būs kā lielisks papildinājums ikdienas treniņiem ne tikai tiem cilvēkiem, kuri nodarbojas ar skriešanu vai kādu citu sporta veidu, bet arī tiem, kuriem ikdienā patīk nodarboties ar dažādām fiziskām aktivitātēm.  Atkārtotu kustību veikšanai ir negatīva ietekme uz ķermeni, kas izraisa daudzas balansa nepilnības. Tāpēc papildus veicot funkcionālos spēka treniņus, ir iespēja uzlabot fizisko sniegumu, kā arī izvairīties no traumu riska. Nodarbība ir vērsta uz dažādu muskuļu grupu stiprināšanu, līdzsvara, un lokanības trenēšanu, mobilitātes uzlabošanu. Treniņā tiks veikti vingrinājumi gan ar inventāru, gan ar savu ķermeņa svaru.

INTENSITĀTE:

No vidējas līdz augstai intensitātei

IEGUVUMS:

Spēka un izturības treniņi ļaus uzlabot fizisko sniegumu un ķermeņa uzbūvi, kā arī mazināt traumu risku un balansa nepilnības.

P.S. Nodarbībā vingrinājumi var tikt pielāgoti arī iesācējiem.

Nodarbība notiek augšā Sunfit zālē

10:30 - 11:20
BODY ART STRENGTH
Zigmunds
9/12
BODY ART STRENGTH

BODY ART STRENGTH ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Ar šo unikālo treniņu jūs varat pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un samazināt stresu. Trenējoties regulāri, jūsu ķermenis kļūs atlētisks, un jūs jutīsieties spēcīgs un atkal atguvis dzīvesprieku/vitalitāti

Nodarbība notiek -2.stāva zālē

Tr. 19/8
10:00 - 10:45
PILATES
BETIJA
11/12
PILATES

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Nodarbība notiek -2.stāvā.

15:00 - 15:45
KALANĒTIKA
RITA
4/12
KALANĒTIKA

APRAKSTS:

Kalanētika savu nosaukumu ir ieguvusi no tās izgudrotājas Kallanas Pinknejas vārda. Tas ir statisku vingrojumu komplekss, kas balstās uz muskuļu izstiepšanās un saraušanās procesiem un paredzēts visām ķermeņa daļām: kājām, sēžamvietai, gurniem, rokām, pleciem, mugurai un vēderam. Kalanētikas pamatā ir dažādi no austrumu kultūras aizgūti vingrojumi, kas apvienoti ar elpošanas vingrinājumiem. Muskuļi tiek pakļauti lielai statiskai slodzei, kur noteiktā pozā jāpavada 60-100 sekundes. Katrs vingrojums ir izstrādāts tā, lai vienlaikus tiktu iesaistīti visi ķermeņa muskuļi.

Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan fiziski aktīviem cilvēkiem.

INTENSITĀTE:

No zemas līdz vidējai

IEGUVUMS:

Neskatoties uz minimālām kustībām, nodarbības laikā tiek patērēts liels daudzums enerģijas, kā rezultātā tiek sadedzināts liels daudzums kaloriju. Šī vingrošanas sistēma palīdz saglabāt veselību un profilaktiski novērst muguras sāpju rašanos. Tiek atjaunota normāla vielmaiņas funkcija, uzlabota stāja, nostiprināti dziļie muskuļi.

Nodarbība notiek -2. stāvā!

17:30 - 18:25
SLOW AND STRONG
INGA
7/12
SLOW AND STRONG

APRAKSTS:

Nodarbība norit mierīgā tempā, ļaujot kontrolēt kustības. Tiek pielietota daudzkārtēju vingrojumu atkārtošana. Paredzēta arī cilvēkiem bez iepriekšējas pieredzes.

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Attīsta spēku un lokanību, stabilizē un nostiprina dziļos muskuļus, uzlabo ķermeņa līdzsvaru.

 Nodarbība notiek -2.stāvā.

Ce. 20/8
12:30 - 13:15
VESELĪBAS VINGROŠANA
INGA
14/12 (+2)
VESELĪBAS VINGROŠANA

Lēna nodarbība, kura paredzēta gan iesācējiem, gan cilvēkiem, kuri dod priekšroku mierīgam kustību tempam, vienkāršiem vingrojumiem, kas stabilizē un nostiprina dziļos muskuļus un uzlabo ķermeņa līdzsvaru.

Zema intensitāte.

 

Nodarbība notiek -2. stāva zālē.

17:30 - 18:25
APĻA TRENIŅŠ
INGA
5/12
APĻA TRENIŅŠ

APRAKSTS:

Funkcionāla nodarbība ar stacijām un mainīgiem intervāliem – vidēja intensitāte mijās ar zemākas intensitātes intervāliem un nelieliem atpūtas brīžiem. Nodarbībā var tikt izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan inventārs.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabota izturība, spēks, koordinācija.

 

Nodarbība notiek -2.stāva zālē!

Pk. 21/8
10:00 - 10:45
VESELA MUGURA
INGA
6/12
VESELA MUGURA

APRAKSTS:

Ārstnieciskā vingrošana, kuras pamatuzdevums ir muguras muskuļu stiprināšana. Iesakām šo nodarbību gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muguras muskuļus, gan tiem, kuriem ir muguras problēmas.

INTENSITĀTE:

Zema intensitāte

IEGUVUMS:

 Tiek stiprināta muguras muskulatūra

Nodarbība notiek -2.stāvā

13:30 - 14:15
Fitness Bokss
Dēvijs
5/12
Fitness Bokss

Dinamiska nodarbība ar boksa cīņas (bezkontakta) elementiem apvienojumā ar funkcionālo treniņu.

Intensitāte: augsta

Ieguvums: Tiek attīstīta izturība, spēks, mobilitāte, līdzsvars un veiklība.

 

Nodarbība notiek -2.stāvā!!!

15:00 - 15:45
PILATES
RITA
3/12
PILATES

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Uzmanību, nodarbība notiek -2. stāva zālē.

xxx2020-08-17
13:30 - 14:20
BODY ART ENERGETIC ***JAUNA NODARBĪBA!!!
Zigmunds
8/12
xxx2020-08-18
07:15 - 08:15
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA
ILZE
7/8
10:30 - 11:20
BODY ART STRENGTH
Zigmunds
9/12
xxx2020-08-19
10:00 - 10:45
PILATES
BETIJA
11/12
15:00 - 15:45
KALANĒTIKA
RITA
4/12
17:30 - 18:25
SLOW AND STRONG
INGA
7/12
xxx2020-08-20
12:30 - 13:15
VESELĪBAS VINGROŠANA
INGA
14/12 (+2)
17:30 - 18:25
APĻA TRENIŅŠ
INGA
5/12
xxx2020-08-21
10:00 - 10:45
VESELA MUGURA
INGA
6/12
13:30 - 14:15
Fitness Bokss
Dēvijs
5/12
15:00 - 15:45
PILATES
RITA
3/12
66917172 [email protected]