EN RU
Ieiet
EN RU

Mūsu nodarbības

P. 15/8
17:15 - 18:10
APĻA TRENIŅŠ
ILZE
5/10
APĻA TRENIŅŠ

APRAKSTS:

Funkcionāla nodarbība ar stacijām un mainīgiem intervāliem – vidēja intensitāte mijās ar zemākas intensitātes intervāliem un nelieliem atpūtas brīžiem. Nodarbībā var tikt izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan inventārs.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabota izturība, spēks, koordinācija.

 

Nodarbība notiek Sunfit kluba zālē.

17:30 - 18:30
ZUMBA
Kristīna
3/10
ZUMBA

 

Zumba - aizraujoša deju nodarbība Latīņamerikas deju stilā, kas piemērota visiem, kuri vēlas izkustēties, jautri pavadīt laiku deju ritmos un atbrīvoties no stresa darba dienas beigās.

Nodarbība notiek -2. stāva studijā.

Ot. 16/8
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: Kāju un sēžas muskulatūras koncentrēts treniņš, 30 min
INGA
18/50
ONLINE IERAKSTS: Kāju un sēžas muskulatūras koncentrēts treniņš, 30 min

APRAKSTS:
Aktīvs treniņš ar savu svaru vai mazo inventāru.  Efektīvi vingrinājumi augšstilbu un sēžas stiprināšanai. 
IEGUVUMS:
Regulāri pildot šos vingrinājumus, uzlabojas šo zonu tvirtums, forma un veidojas reljefs. Svarīgi, ka pareizi trenējot kājas, tiek nostiprinātas ceļu locītavas, samazinot risku gūt traumas. 
 
Vidēja un vidēji augsta intensitāte
 
Nodarbības ilgums 30 min. Nodarbības dienā Jums tiks nosūtīts privāts YouTube links uz epasta adresi, kuru izmantojāt, lai pierakstītos uz nodarbību. Linku aizliegts pārsūtīt citām personām. 
 

10:00 - 10:45
VESELĪBAS VINGROŠANA
INGA
8/13
VESELĪBAS VINGROŠANA

Apraksts:
Treniņš ar savu ķermeņa svaru vai mazo inventāru, akcentu liekot uz dziļo muskulatūru. Nodarbībā tiks iekļauta gan veselības vingrošana, gan veselās muguras treniņš, katru reizi kombinējot. 
Ieguvums:
Stiprāka mugura, preses muskuļu attīstīšana, stājas uzlabošanās, muguras sāpju profilakse. 

Vidēja intensitāte.

Uzmanību!!! Nodarbība notiek -2.stāva zālē!!!

Tr. 17/8
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: VESELĪBAS VINGROŠANA***Koncentrēts treniņš 30 min.
INGA
16/50
ONLINE IERAKSTS: VESELĪBAS VINGROŠANA***Koncentrēts treniņš 30 min.

Apraksts:
Treniņš ar savu ķermeņa svaru vai mazo inventāru, akcentu liekot uz dziļo muskulatūru. Koncentrēta nodarbība, kas ilgst tikai 15 minūtes, un ir īpaši piemērota aizņemtiem biroja cilvēkiem. Nodarbībā tiks iekļauta gan veselības vingrošana, gan veselās muguras treniņš, katru reizi kombinējot. 
Ieguvums:
Stiprāka mugura, preses muskuļu attīstīšana, stājas uzlabošanās, muguras sāpju profilakse. 

Vidēja intensitāte.

Nodarbības ilgums 15min. Nodarbības dienā Jums tiks nosūtīts privāts YouTube links uz epasta adresi, kuru izmantojāt, lai pierakstītos uz nodarbību. Linku aizliegts pārsūtīt citām personām. 

10:30 - 11:15
ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA
Indra
6/12
ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA

Apraksts:
Zemas intensitātes ārstnieciskais treniņš ar savu ķermeņa svaru vai mazo inventāru, akcentu liekot uz dziļo muskulatūru. Nodarbībā tiks iekļauta gan veselības vingrošana, gan veselās muguras treniņš, katru reizi kombinējot. 
Ieguvums:
Stiprāka mugura, preses muskuļu attīstīšana, stājas uzlabošanās, muguras sāpju profilakse. 

Intensitāte:

Zema

Uzmanību!!! Nodarbība notiek -2.stāva zālē!!!

13:00 - 13:55
FITNESS BOKSS
Dēvijs
5/13
FITNESS BOKSS

Dinamiska nodarbība ar boksa cīņas (bezkontakta) elementiem apvienojumā ar funkcionālo treniņu.

Intensitāte: augsta

Ieguvums: Tiek attīstīta izturība, spēks, mobilitāte, līdzsvars un veiklība.

Nodarbība notiek -2. stāva studijā. 

Ce. 18/8
10:00 - 11:00
RĪTA JOGA
Irīna
9/13
RĪTA JOGA

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema /vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Nodarbība notiek -2. stāva studijā.

13:00 - 13:50
FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ
ILZE
4/10
FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ

APRAKSTS:

Funkcionāla nodarbība ar stacijām un mainīgiem intervāliem – vidēja intensitāte mijās ar zemākas intensitātes intervāliem un nelieliem atpūtas brīžiem. Nodarbībā var tikt izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan inventārs.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabota izturība, spēks, koordinācija.

Nodarbība notiek Sunfit kluba zālē.

17:15 - 18:00
Core & Cardio
Natālija
4/13
Core & Cardio

Apraksts: 
Piedāvājam jums efektīvu treniņu, kas palīdzēs nostiprināt vēdera preses un muguras muskuļus.
Kardio vingrinājumi palīdzēs Jums sadedzināt liekas kalorijas, lai vēdera muskuļu reljefs būtu izteiktāks.
 
Intensitāte: 
Vidēja
 
Ieguvums: 
Ar regulāru treniņu režīmu vēdera muskulatūra var izskatīties teicami. Kardio treniņi padara sirdi spēcīgāku un izturīgāku. 
 
Nodarbība notiek -2.stāva zālē.

Pk. 19/8
10:00 - 10:45
VESELA MUGURA
INGA
8/13
VESELA MUGURA

APRAKSTS:

Ārstnieciskā vingrošana, kuras pamatuzdevums ir muguras muskuļu stiprināšana. Iesakām šo nodarbību gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muguras muskuļus, gan tiem, kuriem ir muguras problēmas.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek stiprināta muguras muskulatūra

UZMANĪBU!!! Nodarbība notiek -2.stāvā!

 

12:00 - 12:45
VESELĪBAS VINGROŠANA
Indra
5/13
VESELĪBAS VINGROŠANA

Apraksts:
Treniņš ar savu ķermeņa svaru vai mazo inventāru, akcentu liekot uz dziļo muskulatūru. Nodarbībā tiks iekļauta gan veselības vingrošana, gan veselās muguras treniņš, katru reizi kombinējot. 
Ieguvums:
Stiprāka mugura, preses muskuļu attīstīšana, stājas uzlabošanās, muguras sāpju profilakse. 

Vidēja intensitāte.

Uzmanību!!! Nodarbība notiek -2.stāva zālē!!!

15:00 - 15:45
PILATES
RITA
4/13
PILATES

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Nodarbība notiek -2. stāva studijā.

17:15 - 18:10
APĻA TRENIŅŠ
ILZE
5/10
17:30 - 18:30
ZUMBA
Kristīna
3/10
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: Kāju un sēžas muskulatūras koncentrēts treniņš, 30 min
INGA
18/50
10:00 - 10:45
VESELĪBAS VINGROŠANA
INGA
8/13
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: VESELĪBAS VINGROŠANA***Koncentrēts treniņš 30 min.
INGA
16/50
10:30 - 11:15
ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA
Indra
6/12
13:00 - 13:55
FITNESS BOKSS
Dēvijs
5/13
10:00 - 11:00
RĪTA JOGA
Irīna
9/13
13:00 - 13:50
FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ
ILZE
4/10
17:15 - 18:00
Core & Cardio
Natālija
4/13
10:00 - 10:45
VESELA MUGURA
INGA
8/13
12:00 - 12:45
VESELĪBAS VINGROŠANA
Indra
5/13
15:00 - 15:45
PILATES
RITA
4/13
66917172 [email protected]