EN RU
Ieiet
EN RU

Mūsu nodarbības

P. 1/3
10:00 - 00:00
DZIĻĀS MUSKULATŪRAS TRENIŅŠ***Online ieraksts!
Indra
17/50
DZIĻĀS MUSKULATŪRAS TRENIŅŠ***Online ieraksts!

Apraksts: Dziļās muskulatūras funkcija ir noturēt cilvēka skeletu stabilu gan kustībā, gan miera stāvoklī. Šie muskuļi ikdienā palīdz noturēt pareizu stāju. Treniņa laikā tiek piedāvāti dažādas uzdevumu izpildes versijas no vieglākas uz grūtāku, kurā galvenokārt tiek aktivizēti muguras, vēdera un iegurņa daļas muskuļi. Nodarbība notiek sertificēta fizioterapeita vadībā.

Intensitāte:

vidēja

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

10:00 - 00:00
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA*** Online ieraksts!
ILZE
10/50
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA*** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Šī funkcionālā nodarbība būs kā lielisks papildinājums ikdienas treniņiem ne tikai tiem cilvēkiem, kuri nodarbojas ar skriešanu vai kādu citu sporta veidu, bet arī tiem, kuriem ikdienā patīk nodarboties ar dažādām fiziskām aktivitātēm.  Atkārtotu kustību veikšanai ir negatīva ietekme uz ķermeni, kas izraisa daudzas balansa nepilnības. Tāpēc papildus veicot funkcionālos spēka treniņus, ir iespēja uzlabot fizisko sniegumu, kā arī izvairīties no traumu riska. Nodarbība ir vērsta uz dažādu muskuļu grupu stiprināšanu, līdzsvara, un lokanības trenēšanu, mobilitātes uzlabošanu.

INTENSITĀTE:

No vidējas līdz augstai intensitātei

IEGUVUMS:

Spēka un izturības treniņi ļaus uzlabot fizisko sniegumu un ķermeņa uzbūvi, kā arī mazināt traumu risku un balansa nepilnības.

P.S. Nodarbībā vingrinājumi var tikt pielāgoti arī iesācējiem.

Nodarbības ilgums 50 min. - 1h. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Ot. 2/3
10:00 - 00:00
TABATA *** Online ieraksts!
RITA
12/50
TABATA *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

TABATA treniņa metode ir 20 sekunžu augstas intensitātes intervāla treniņš, kam seko 10 sek. atpūtas, jeb atjaunošanās periods, tālāk atkārtojoties 20 sek. fāzei. Visi vingrinājumi TABATA treniņos tiek veikti ar savu ķermeņa svaru, vai izmantojot brīvos svarus (hanteles u.c.). Atkārtojums ir 8 reizes 4 minūšu intervālos. Atpūta starp intervāliem ir 1 minūte.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek trenēta sirds - asinsvadu sistēma, elpošanas sistēma, tonizētas visas muskuļu grupas.

Nodarbības ilgums 45 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI *** Online ieraksts!
Indra
10/50
VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI *** Online ieraksts!

Apraksts:

Mobilitāte ir cilvēka spēja veikt kustības, locītavām paredzētajā apjomā. Šī nodarbība būs lieliski paredzēta tiem, kuriem jau ir kāda veida kustību ierobežojumi, gan tiem, kuri grib mazināt traumu risku. Vingrošanas laikā tiek izmantoti dinamiski, stiepšanās un elpošanas vingrinājumi. Nodarbība notiek sertificēta fizioterapeita vadībā.

Intensitāte:

zema

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
FITNESS YOGA***ONLINE IERAKSTS!
Irīna
17/50
FITNESS YOGA***ONLINE IERAKSTS!

APRAKSTS: 

Fitness yoga nodarbībā ir apvienoti gan spēka vingrinājumi ar akcentu uz dziļās muskulatūras stiprināšanu, gan relaksācija no ikdienas stresa, izmantojot lokanības vingrinājumus, elpošanas un neiroloģiskās tehnikas, lai atbrīvotu sasprindzinātus muskuļus un uzlabotu psihoemocionālo pašsajūtu.

INTENSITĀTE:

No zemas līdz vidējai intensitātei

IEGUVUMS:

Piedāvātie vingrinājumi uzlabo dziļās muskulatūras spēku, lokanību, mazina traumu risku, uzlabo elpošanas patternu, stāju (īpaši cilvēkiem ar sēdošu darbu), koncentrēšanās spējas, pazemina stresa un trauksmes līmeni un uzlabo psihoemocionālo pašsajūtu.

Nodarbības ilgums 60 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Tr. 3/3
10:00 - 00:00
HATHA YOGA *** Online ieraksts!
Agnese
6/50
HATHA YOGA *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Nodarbības ilgums 60 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
VESELĪBAS VINGROŠANA***Online ieraksts!
INGA
25/50
VESELĪBAS VINGROŠANA***Online ieraksts!

Lēna nodarbība, kura paredzēta gan iesācējiem, gan cilvēkiem, kuri dod priekšroku mierīgam kustību tempam, vienkāršiem vingrojumiem, kas stabilizē un nostiprina dziļos muskuļus un uzlabo ķermeņa līdzsvaru.

Zema intensitāte.

Nodarbības ilgums 45min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
BODY ART STRENGTH *** Online ieraksts!
Zigmunds
9/50
BODY ART STRENGTH *** Online ieraksts!

BODY ART STRENGTH ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Ar šo unikālo treniņu jūs varat pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un samazināt stresu. Trenējoties regulāri, jūsu ķermenis kļūs atlētisks, un jūs jutīsieties spēcīgs un atkal atguvis dzīvesprieku/vitalitāti.

Nodarbības ilgums 50 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Ce. 4/3
10:00 - 00:00
Total Butt & core *** Online ieraksts!
Natālija
21/50
Total Butt & core *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Nodarbība sēžas, gurnu, augšstilbu un vēdera preses muskulatūrai, kā arī muguras muskulatūras stiprināšanai. Treniņā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrinājumu kompleksi. 
Programmā augstas intensitātes un zemas intensitātes vingrinājumi tiek veikti secīgi viens aiz otra, savukārt, kardio un spēka vingrinājumi – ievērojot nelielus pārtraukumus.
Nodarbības noslēgumā stiepšanās vingrinājumi.
 
INTENSITĀTE:
 
Vidēja 
 

Nodarbības ilgums 55 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
Spēka treniņš***Online ieraksts!
Edgars A.
4/50
Spēka treniņš***Online ieraksts!

APRAKSTS:

Šis treniņš piemērots gan tiem, kuri šobrīd netiek uz svaru zāli, gan tiem, kuri vēlas iemācīties pareizu vingrojumu izpildi un veikt spēka treniņu mājās. Treniņā tiek izmantotas lielās ūdens pudeles (5 l un 1,5 l), kuras aizvietos hanteles.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabots spēks un izturība.

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Pk. 5/3
10:00 - 00:00
YIN YOGA***Online ieraksts!
Agnese
7/50
YIN YOGA***Online ieraksts!

Apraksts: Yin joga ir meditatīva un atslābinoša, taču var būt arī fiziski izaicinoša nodarbība. Tā koncentrējas uz ķermeņa atvēršanu un atslābināšanu, nevis uz muskuļu darbību. Katra Yin jogas poza jeb asana tiek izpildīta 3-5 minūtes. Yin jogā svarīgi ir atslābināties un uzklausīt savu ķermeni un prātu. Katram individuāli kontrolējot pozas intensitāti un savu spēju robežas. Tas ir brīdis, pavadīts vienatnē, intīmā un individuālā meditācijā. Šis jogas veids dod spēku un domu skaidrību.

Ieguvums:

Yin joga:

  • Uzlabo ķermeņa lokanību;
  • Palielina ķermeņa izturību;
  • Piemērota tiem, kuri pavada daudz laika sēdus stāvoklī;
  • Piemērota sportistiem - palīdz izvairīties no traumām;
  • Veicina enerģijas apmaiņu;
  • Līdzsvaro nervu sistēmas darbību;
  • Pazemina stresa līmeni

Intensitāte: zema un vidēja

Nodarbības ilgums 90 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
PILATES ***Online ieraksts!
RITA
13/50
PILATES ***Online ieraksts!

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Nodarbības ilgums 45 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
VESELA MUGURA *** Online ieraksts!
INGA
25/50
VESELA MUGURA *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Ārstnieciskā vingrošana, kuras pamatuzdevums ir muguras muskuļu stiprināšana. Iesakām šo nodarbību gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muguras muskuļus, gan tiem, kuriem ir muguras problēmas.

INTENSITĀTE:

Zema intensitāte

IEGUVUMS:

 Tiek stiprināta muguras muskulatūra

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

xxx2021-03-01
10:00 - 00:00
DZIĻĀS MUSKULATŪRAS TRENIŅŠ***Online ieraksts!
Indra
17/50
10:00 - 00:00
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA*** Online ieraksts!
ILZE
10/50
xxx2021-03-02
10:00 - 00:00
TABATA *** Online ieraksts!
RITA
12/50
10:00 - 00:00
VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI *** Online ieraksts!
Indra
10/50
10:00 - 00:00
FITNESS YOGA***ONLINE IERAKSTS!
Irīna
17/50
xxx2021-03-03
10:00 - 00:00
HATHA YOGA *** Online ieraksts!
Agnese
6/50
10:00 - 00:00
VESELĪBAS VINGROŠANA***Online ieraksts!
INGA
25/50
10:00 - 00:00
BODY ART STRENGTH *** Online ieraksts!
Zigmunds
9/50
xxx2021-03-04
10:00 - 00:00
Total Butt & core *** Online ieraksts!
Natālija
21/50
10:00 - 00:00
Spēka treniņš***Online ieraksts!
Edgars A.
4/50
xxx2021-03-05
10:00 - 00:00
YIN YOGA***Online ieraksts!
Agnese
7/50
10:00 - 00:00
PILATES ***Online ieraksts!
RITA
13/50
10:00 - 00:00
VESELA MUGURA *** Online ieraksts!
INGA
25/50
66917172 [email protected]