EN RU
Ieiet
EN RU

Mūsu nodarbības

P. 12/4
10:00 - 00:00
DZIĻĀS MUSKULATŪRAS TRENIŅŠ***Online ieraksts!
Indra
17/50
DZIĻĀS MUSKULATŪRAS TRENIŅŠ***Online ieraksts!

Apraksts: Dziļās muskulatūras funkcija ir noturēt cilvēka skeletu stabilu gan kustībā, gan miera stāvoklī. Šie muskuļi ikdienā palīdz noturēt pareizu stāju. Treniņa laikā tiek piedāvāti dažādas uzdevumu izpildes versijas no vieglākas uz grūtāku, kurā galvenokārt tiek aktivizēti muguras, vēdera un iegurņa daļas muskuļi. Nodarbība notiek sertificēta fizioterapeita vadībā.

Intensitāte:

vidēja

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA*** Online ieraksts! Uzmanību, Nodarbība ar inventāru!!!
ILZE
10/50
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA*** Online ieraksts! Uzmanību, Nodarbība ar inventāru!!!

Uzmanību!!! Nodarbībā tiek izmantots inventārs, lūdzu sagatavot slaiderus, vai lupatiņas, vai salvetes, kas slīd uz grīdas.

APRAKSTS:

Šī funkcionālā nodarbība būs kā lielisks papildinājums ikdienas treniņiem ne tikai tiem cilvēkiem, kuri nodarbojas ar skriešanu vai kādu citu sporta veidu, bet arī tiem, kuriem ikdienā patīk nodarboties ar dažādām fiziskām aktivitātēm.  Atkārtotu kustību veikšanai ir negatīva ietekme uz ķermeni, kas izraisa daudzas balansa nepilnības. Tāpēc papildus veicot funkcionālos spēka treniņus, ir iespēja uzlabot fizisko sniegumu, kā arī izvairīties no traumu riska. Nodarbība ir vērsta uz dažādu muskuļu grupu stiprināšanu, līdzsvara, un lokanības trenēšanu, mobilitātes uzlabošanu.

INTENSITĀTE:

No vidējas līdz augstai intensitātei

IEGUVUMS:

Spēka un izturības treniņi ļaus uzlabot fizisko sniegumu un ķermeņa uzbūvi, kā arī mazināt traumu risku un balansa nepilnības.

P.S. Nodarbībā vingrinājumi var tikt pielāgoti arī iesācējiem.

Nodarbības ilgums 50 min. - 1h. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Ot. 13/4
10:00 - 00:00
KALANĒTIKA ***Online ieraksts!
RITA
13/50
KALANĒTIKA ***Online ieraksts!

APRAKSTS:

Kalanētika savu nosaukumu ir ieguvusi no tās izgudrotājas Kallanas Pinknejas vārda. Tas ir statisku vingrojumu komplekss, kas balstās uz muskuļu izstiepšanās un saraušanās procesiem un paredzēts visām ķermeņa daļām: kājām, sēžamvietai, gurniem, rokām, pleciem, mugurai un vēderam. Kalanētikas pamatā ir dažādi no austrumu kultūras aizgūti vingrojumi, kas apvienoti ar elpošanas vingrinājumiem. Muskuļi tiek pakļauti lielai statiskai slodzei, kur noteiktā pozā jāpavada 60-100 sekundes. Katrs vingrojums ir izstrādāts tā, lai vienlaikus tiktu iesaistīti visi ķermeņa muskuļi.

Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan fiziski aktīviem cilvēkiem.

INTENSITĀTE:

No zemas līdz vidējai

IEGUVUMS:

Neskatoties uz minimālām kustībām, nodarbības laikā tiek patērēts liels daudzums enerģijas, kā rezultātā tiek sadedzināts liels daudzums kaloriju. Šī vingrošanas sistēma palīdz saglabāt veselību un profilaktiski novērst muguras sāpju rašanos. Tiek atjaunota normāla vielmaiņas funkcija, uzlabota stāja, nostiprināti dziļie muskuļi.

Nodarbības ilgums 45 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI *** Online ieraksts!
Indra
7/50
VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI *** Online ieraksts!

Apraksts:

Mobilitāte ir cilvēka spēja veikt kustības, locītavām paredzētajā apjomā. Šī nodarbība būs lieliski paredzēta tiem, kuriem jau ir kāda veida kustību ierobežojumi, gan tiem, kuri grib mazināt traumu risku. Vingrošanas laikā tiek izmantoti dinamiski, stiepšanās un elpošanas vingrinājumi. Nodarbība notiek sertificēta fizioterapeita vadībā.

Intensitāte:

zema

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Tr. 14/4
10:00 - 00:00
HATHA YOGA *** Online ieraksts!
Agnese
2/50
HATHA YOGA *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Nodarbības ilgums 60 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
VESELĪBAS VINGROŠANA***Online ieraksts!
INGA
17/50
VESELĪBAS VINGROŠANA***Online ieraksts!

Lēna nodarbība, kura paredzēta gan iesācējiem, gan cilvēkiem, kuri dod priekšroku mierīgam kustību tempam, vienkāršiem vingrojumiem, kas stabilizē un nostiprina dziļos muskuļus un uzlabo ķermeņa līdzsvaru.

Zema intensitāte.

Nodarbības ilgums 45min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
BODY ART STRENGTH *** Online ieraksts!
Zigmunds
2/50
BODY ART STRENGTH *** Online ieraksts!

BODY ART STRENGTH ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Ar šo unikālo treniņu jūs varat pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un samazināt stresu. Trenējoties regulāri, jūsu ķermenis kļūs atlētisks, un jūs jutīsieties spēcīgs un atkal atguvis dzīvesprieku/vitalitāti.

Nodarbības ilgums 50 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Ce. 15/4
10:00 - 00:00
Total Butt & core *** Online ieraksts!
Natālija
10/50
Total Butt & core *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Nodarbība sēžas, gurnu, augšstilbu un vēdera preses muskulatūrai, kā arī muguras muskulatūras stiprināšanai. Treniņā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrinājumu kompleksi. 
Programmā augstas intensitātes un zemas intensitātes vingrinājumi tiek veikti secīgi viens aiz otra, savukārt, kardio un spēka vingrinājumi – ievērojot nelielus pārtraukumus.
Nodarbības noslēgumā stiepšanās vingrinājumi.
 
INTENSITĀTE:
 
Vidēja 
 

Nodarbības ilgums 55 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Pk. 16/4
10:00 - 00:00
PILATES ***Online ieraksts!
RITA
11/50
PILATES ***Online ieraksts!

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Nodarbības ilgums 45 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

10:00 - 00:00
VESELA MUGURA *** Online ieraksts!
INGA
22/50
VESELA MUGURA *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Ārstnieciskā vingrošana, kuras pamatuzdevums ir muguras muskuļu stiprināšana. Iesakām šo nodarbību gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muguras muskuļus, gan tiem, kuriem ir muguras problēmas.

INTENSITĀTE:

Zema intensitāte

IEGUVUMS:

 Tiek stiprināta muguras muskulatūra

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

20:00 - 00:00
YIN YOGA***Online ieraksts!
Agnese
2/50
YIN YOGA***Online ieraksts!

Apraksts: Yin joga ir meditatīva un atslābinoša, taču var būt arī fiziski izaicinoša nodarbība. Tā koncentrējas uz ķermeņa atvēršanu un atslābināšanu, nevis uz muskuļu darbību. Katra Yin jogas poza jeb asana tiek izpildīta 3-5 minūtes. Yin jogā svarīgi ir atslābināties un uzklausīt savu ķermeni un prātu. Katram individuāli kontrolējot pozas intensitāti un savu spēju robežas. Tas ir brīdis, pavadīts vienatnē, intīmā un individuālā meditācijā. Šis jogas veids dod spēku un domu skaidrību.

Ieguvums:

Yin joga:

  • Uzlabo ķermeņa lokanību;
  • Palielina ķermeņa izturību;
  • Piemērota tiem, kuri pavada daudz laika sēdus stāvoklī;
  • Piemērota sportistiem - palīdz izvairīties no traumām;
  • Veicina enerģijas apmaiņu;
  • Līdzsvaro nervu sistēmas darbību;
  • Pazemina stresa līmeni

Intensitāte: zema un vidēja

Nodarbības ilgums 90 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

xxx2021-04-12
10:00 - 00:00
DZIĻĀS MUSKULATŪRAS TRENIŅŠ***Online ieraksts!
Indra
17/50
10:00 - 00:00
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA*** Online ieraksts! Uzmanību, Nodarbība ar inventāru!!!
ILZE
10/50
xxx2021-04-13
10:00 - 00:00
KALANĒTIKA ***Online ieraksts!
RITA
13/50
10:00 - 00:00
VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI *** Online ieraksts!
Indra
7/50
xxx2021-04-14
10:00 - 00:00
HATHA YOGA *** Online ieraksts!
Agnese
2/50
10:00 - 00:00
VESELĪBAS VINGROŠANA***Online ieraksts!
INGA
17/50
10:00 - 00:00
BODY ART STRENGTH *** Online ieraksts!
Zigmunds
2/50
xxx2021-04-15
10:00 - 00:00
Total Butt & core *** Online ieraksts!
Natālija
10/50
xxx2021-04-16
10:00 - 00:00
PILATES ***Online ieraksts!
RITA
11/50
10:00 - 00:00
VESELA MUGURA *** Online ieraksts!
INGA
22/50
20:00 - 00:00
YIN YOGA***Online ieraksts!
Agnese
2/50
66917172 [email protected]