EN RU
Ieiet
EN RU

Mūsu nodarbības

P. 6/12
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI
Indra
10/50
ONLINE IERAKSTS: VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI

Apraksts:

Mobilitāte ir cilvēka spēja veikt kustības, locītavām paredzētajā apjomā. Šī nodarbība būs lieliski paredzēta tiem, kuriem jau ir kāda veida kustību ierobežojumi, gan tiem, kuri grib mazināt traumu risku. Vingrošanas laikā tiek izmantoti dinamiski, stiepšanās un elpošanas vingrinājumi. Nodarbība notiek sertificēta fizioterapeita vadībā.

Intensitāte:

zema

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbības dienā Jums tiks nosūtīts privāts YouTube links uz epasta adresi, kuru izmantojāt, lai pierakstītos uz nodarbību. Linku aizliegts pārsūtīt citām personām. Lai veiksmīgs treniņš!

14:00 - 14:45
PILATES***Klātienē!!!
RITA
3/10
PILATES***Klātienē!!!

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Uzmanību! Nodarbība notiek -2.stāvā!!!

17:15 - 18:10
APĻA TRENIŅŠ - klātienē!!!
ILZE
5/10
APĻA TRENIŅŠ - klātienē!!!

APRAKSTS:

Funkcionāla nodarbība ar stacijām un mainīgiem intervāliem – vidēja intensitāte mijās ar zemākas intensitātes intervāliem un nelieliem atpūtas brīžiem. Nodarbībā var tikt izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan inventārs.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabota izturība, spēks, koordinācija.

 

Nodarbība notiek Sunfit zālē!

Ot. 7/12
07:15 - 08:10
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA - klātienē!!!
ILZE
5/10
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA - klātienē!!!

 

APRAKSTS:

Šī funkcionālā nodarbība būs kā lielisks papildinājums ikdienas treniņiem ne tikai tiem cilvēkiem, kuri nodarbojas ar skriešanu vai kādu citu sporta veidu, bet arī tiem, kuriem ikdienā patīk nodarboties ar dažādām fiziskām aktivitātēm.  Atkārtotu kustību veikšanai ir negatīva ietekme uz ķermeni, kas izraisa daudzas balansa nepilnības. Tāpēc papildus veicot funkcionālos spēka treniņus, ir iespēja uzlabot fizisko sniegumu, kā arī izvairīties no traumu riska. Nodarbība ir vērsta uz dažādu muskuļu grupu stiprināšanu, līdzsvara, un lokanības trenēšanu, mobilitātes uzlabošanu.

INTENSITĀTE:

No vidējas līdz augstai intensitātei

IEGUVUMS:

Spēka un izturības treniņi ļaus uzlabot fizisko sniegumu un ķermeņa uzbūvi, kā arī mazināt traumu risku un balansa nepilnības.

P.S. Nodarbībā vingrinājumi var tikt pielāgoti arī iesācējiem.

Nodarbības ilgums vidēji no 45 min. - 1h

Uzmanību! Nodarbība notiek Sunfit zālē!!!

08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: Kāju un sēžas muskulatūras koncentrēts treniņš, 30 min
INGA
21/50
ONLINE IERAKSTS: Kāju un sēžas muskulatūras koncentrēts treniņš, 30 min

APRAKSTS:
Aktīvs treniņš ar savu svaru vai mazo inventāru.  Efektīvi vingrinājumi augšstilbu un sēžas stiprināšanai. 
IEGUVUMS:
Regulāri pildot šos vingrinājumus, uzlabojas šo zonu tvirtums, forma un veidojas reljefs. Svarīgi, ka pareizi trenējot kājas, tiek nostiprinātas ceļu locītavas, samazinot risku gūt traumas. 
 
Vidēja un vidēji augsta intensitāte
 
Nodarbības ilgums 30 min. Nodarbības dienā Jums tiks nosūtīts privāts YouTube links uz epasta adresi, kuru izmantojāt, lai pierakstītos uz nodarbību. Linku aizliegts pārsūtīt citām personām. Lai veiksmīgs treniņš!
 

Tr. 8/12
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: VESELĪBAS VINGROŠANA***Koncentrēts treniņš 30 min.
INGA
26/50
ONLINE IERAKSTS: VESELĪBAS VINGROŠANA***Koncentrēts treniņš 30 min.

Apraksts:
Treniņš ar savu ķermeņa svaru vai mazo inventāru, akcentu liekot uz dziļo muskulatūru. Koncentrēta nodarbība, kas ilgst tikai 15 minūtes, un ir īpaši piemērota aizņemtiem biroja cilvēkiem. Nodarbībā tiks iekļauta gan veselības vingrošana, gan veselās muguras treniņš, katru reizi kombinējot. 
Ieguvums:
Stiprāka mugura, preses muskuļu attīstīšana, stājas uzlabošanās, muguras sāpju profilakse. 

Vidēja intensitāte.

Nodarbības ilgums 15min. Nodarbības dienā Jums tiks nosūtīts privāts YouTube links uz epasta adresi, kuru izmantojāt, lai pierakstītos uz nodarbību. Linku aizliegts pārsūtīt citām personām. Lai veiksmīgs treniņš!

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

13:00 - 13:55
FITNESS BOKSS***klātienē!!!
Dēvijs
1/10
FITNESS BOKSS***klātienē!!!

 

Dinamiska nodarbība ar boksa cīņas (bezkontakta) elementiem apvienojumā ar funkcionālo treniņu.

Intensitāte: augsta

Ieguvums: Tiek attīstīta izturība, spēks, mobilitāte, līdzsvars un veiklība.

Nodarbība notiek -2 stāvā. 

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

17:15 - 18:00
Core & Cardio ***klātienē!!!
Natālija
5/10
Core & Cardio ***klātienē!!!

Apraksts: 
Piedāvājam jums efektīvu treniņu, kas palīdzēs nostiprināt vēdera preses un muguras muskuļus.
Kardio vingrinājumi palīdzēs Jums sadedzināt liekas kalorijas, lai vēdera muskuļu reljefs būtu izteiktāks.
 
Intensitāte: 
Vidēja
 
Ieguvums: 
Ar regulāru treniņu režīmu vēdera muskulatūra var izskatīties teicami. Kardio treniņi padara sirdi spēcīgāku un izturīgāku. 
 
Uzmanību, nodarbība notiek -2.stāva zālē

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Ce. 9/12
10:00 - 11:00
RĪTA JOGA***klātienē!!!
Irīna
5/10
RĪTA JOGA***klātienē!!!

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema /vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Uzmanību, nodarbība notiek -2.stāva zālē

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

14:00 - 14:55
Total Butt & core ***klātienē!!!
Natālija
4/10
Total Butt & core ***klātienē!!!

APRAKSTS:

Nodarbība sēžas, gurnu, augšstilbu un vēdera preses muskulatūrai, kā arī muguras muskulatūras stiprināšanai. Treniņā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrinājumu kompleksi. 
Programmā augstas intensitātes un zemas intensitātes vingrinājumi tiek veikti secīgi viens aiz otra, savukārt, kardio un spēka vingrinājumi – ievērojot nelielus pārtraukumus.
Nodarbības noslēgumā stiepšanās vingrinājumi.
 
INTENSITĀTE:
 
Vidēja 
 

Uzmanību! Nodarbība notiek -2.stāvā!!!

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Pk. 10/12
10:00 - 10:45
VESELA MUGURA ***klātienē!!!
INGA
6/10
VESELA MUGURA ***klātienē!!!

APRAKSTS:

Ārstnieciskā vingrošana, kuras pamatuzdevums ir muguras muskuļu stiprināšana. Iesakām šo nodarbību gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muguras muskuļus, gan tiem, kuriem ir muguras problēmas.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek stiprināta muguras muskulatūra

UZMANĪBU!!! Nodarbība notiek -2.stāvā!

 

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

20:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: YIN YOGA
Agnese
12/50
ONLINE IERAKSTS: YIN YOGA

Apraksts: Yin joga ir meditatīva un atslābinoša, taču var būt arī fiziski izaicinoša nodarbība. Tā koncentrējas uz ķermeņa atvēršanu un atslābināšanu, nevis uz muskuļu darbību. Katra Yin jogas poza jeb asana tiek izpildīta 3-5 minūtes. Yin jogā svarīgi ir atslābināties un uzklausīt savu ķermeni un prātu. Katram individuāli kontrolējot pozas intensitāti un savu spēju robežas. Tas ir brīdis, pavadīts vienatnē, intīmā un individuālā meditācijā. Šis jogas veids dod spēku un domu skaidrību.

Ieguvums:

Yin joga:

  • Uzlabo ķermeņa lokanību;
  • Palielina ķermeņa izturību;
  • Piemērota tiem, kuri pavada daudz laika sēdus stāvoklī;
  • Piemērota sportistiem - palīdz izvairīties no traumām;
  • Veicina enerģijas apmaiņu;
  • Līdzsvaro nervu sistēmas darbību;
  • Pazemina stresa līmeni

Intensitāte: zema un vidēja

Nodarbības ilgums 90 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

xxx2021-12-06
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI
Indra
10/50
14:00 - 14:45
PILATES***Klātienē!!!
RITA
3/10
17:15 - 18:10
APĻA TRENIŅŠ - klātienē!!!
ILZE
5/10
xxx2021-12-07
07:15 - 08:10
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA - klātienē!!!
ILZE
5/10
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: Kāju un sēžas muskulatūras koncentrēts treniņš, 30 min
INGA
21/50
xxx2021-12-08
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: VESELĪBAS VINGROŠANA***Koncentrēts treniņš 30 min.
INGA
26/50
13:00 - 13:55
FITNESS BOKSS***klātienē!!!
Dēvijs
1/10
17:15 - 18:00
Core & Cardio ***klātienē!!!
Natālija
5/10
xxx2021-12-09
10:00 - 11:00
RĪTA JOGA***klātienē!!!
Irīna
5/10
14:00 - 14:55
Total Butt & core ***klātienē!!!
Natālija
4/10
xxx2021-12-10
10:00 - 10:45
VESELA MUGURA ***klātienē!!!
INGA
6/10
20:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: YIN YOGA
Agnese
12/50
66917172 [email protected]