EN RU
Ieiet
EN RU

Mūsu nodarbības

P. 23/11
10:00 - 00:00
DZIĻĀS MUSKULATŪRAS TRENIŅŠ***Online ieraksts!
Indra
17/50
DZIĻĀS MUSKULATŪRAS TRENIŅŠ***Online ieraksts!

Apraksts: Dziļās muskulatūras funkcija ir noturēt cilvēka skeletu stabilu gan kustībā, gan miera stāvoklī. Šie muskuļi ikdienā palīdz noturēt pareizu stāju. Treniņa laikā tiek piedāvāti dažādas uzdevumu izpildes versijas no vieglākas uz grūtāku, kurā galvenokārt tiek aktivizēti muguras, vēdera un iegurņa daļas muskuļi. Nodarbība notiek sertificēta fizioterapeita vadībā.

Intensitāte:

vidēja

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

14:00 - 00:00
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA *** Online ieraksts!
ILZE
20/50
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Šī funkcionālā nodarbība būs kā lielisks papildinājums ikdienas treniņiem ne tikai tiem cilvēkiem, kuri nodarbojas ar skriešanu vai kādu citu sporta veidu, bet arī tiem, kuriem ikdienā patīk nodarboties ar dažādām fiziskām aktivitātēm.  Atkārtotu kustību veikšanai ir negatīva ietekme uz ķermeni, kas izraisa daudzas balansa nepilnības. Tāpēc papildus veicot funkcionālos spēka treniņus, ir iespēja uzlabot fizisko sniegumu, kā arī izvairīties no traumu riska. Nodarbība ir vērsta uz dažādu muskuļu grupu stiprināšanu, līdzsvara, un lokanības trenēšanu, mobilitātes uzlabošanu.

INTENSITĀTE:

No vidējas līdz augstai intensitātei

IEGUVUMS:

Spēka un izturības treniņi ļaus uzlabot fizisko sniegumu un ķermeņa uzbūvi, kā arī mazināt traumu risku un balansa nepilnības.

P.S. Nodarbībā vingrinājumi var tikt pielāgoti arī iesācējiem.

Nodarbības ilgums 55 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Ot. 24/11
10:00 - 00:00
VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI *** Online ieraksts!
Indra
11/50
VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI *** Online ieraksts!

Apraksts:

Mobilitāte ir cilvēka spēja veikt kustības, locītavām paredzētajā apjomā. Šī nodarbība būs lieliski paredzēta tiem, kuriem jau ir kāda veida kustību ierobežojumi, gan tiem, kuri grib mazināt traumu risku. Vingrošanas laikā tiek izmantoti dinamiski, stiepšanās un elpošanas vingrinājumi. Nodarbība notiek sertificēta fizioterapeita vadībā.

Intensitāte:

zema

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

14:00 - 00:00
TABATA *** Online ieraksts!
RITA
16/50
TABATA *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

TABATA treniņa metode ir 20 sekunžu augstas intensitātes intervāla treniņš, kam seko 10 sek. atpūtas, jeb atjaunošanās periods, tālāk atkārtojoties 20 sek. fāzei. Visi vingrinājumi TABATA treniņos tiek veikti ar savu ķermeņa svaru, vai izmantojot brīvos svarus (hanteles u.c.). Atkārtojums ir 8 reizes 4 minūšu intervālos. Atpūta starp intervāliem ir 1 minūte.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek trenēta sirds - asinsvadu sistēma, elpošanas sistēma, tonizētas visas muskuļu grupas.

Nodarbības ilgums 45 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

18:30 - 19:45
Hatha joga ***Online LIVE nodarbība!
Agnese
4/12
Hatha joga ***Online LIVE nodarbība!

Apraksts:

Hatha joga ir sena, Indijā radusies sistēma, ka sastāv no āsanām jeb jogas pozām un prānajāmām jeb elpošanas vingrinājumiem. Hatha jogas galvenais mērķis ir savienot ķermeni un prātu vienotā, harmoniskā veselumā. Tas tiek panākts, prakses laikā jogas āsanas apvienojot ar elpošanas vingrinājumiem.
Liela daļa āsanu prakses laikā stiprina mugurkaulu – mūsu ķermeņa galveno balstu, enerģijas centru un kanālu, no kura veselības ir atkarīga visa pārējā ķermeņa veselība. Mugurkauls ir savienots ar ķermeņa nerviem, kas savukārt ir savienoti ar iekšējo orgānu sistēmām un smadzenēm. Ja mugura ir stīva un saspringta, nervu impulsi ķermenī brīvi nepārvietojas, nenotiek pilnvērtīga enerģiju apmaiņa, kā rezultātā parādās ilgstošs nogurums, zūd dzīvesprieks un dzīvotspēks. Praktizējot regulāri Hatha joga palīdz šo stīvumu un saspringumu likvidēt uzlabojot vispārējo ķermeņa veselību.

Intensitāte:

Vidēja / zema

Ieguvums:

Viens no visātrāk sajūtamajiem Hatha jogas ieguvumiem ir iekšējais miers pēc nodarbības. Prāts un ķermenis atslābst un nomierinās, zūd dienas laikā uzkrātā spriedze. Praktizējot Hatha jogu regulāri, fiziskais ķermenis kļūst lokanāks un spēcīgāks, prāts un ķermenis darbojas saskaņoti, vieglāk kļūst pārvaldīt negatīvās emocijas un stresu.

Nodarbības ilgums 75 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbība notiks tiešsaistē un netiks ierakstīta. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Tr. 25/11
10:00 - 00:00
BODY ART STRENGTH *** Online ieraksts!
Zigmunds
13/50
BODY ART STRENGTH *** Online ieraksts!

BODY ART STRENGTH ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Ar šo unikālo treniņu jūs varat pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un samazināt stresu. Trenējoties regulāri, jūsu ķermenis kļūs atlētisks, un jūs jutīsieties spēcīgs un atkal atguvis dzīvesprieku/vitalitāti

Nodarbība notiek -2.stāva zālē

Nodarbības ilgums 50 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

14:00 - 00:00
Brasilian butt *** Online ieraksts!
INGA
27/50
Brasilian butt *** Online ieraksts!

Vidējas intensitātes SPĒKA treniņš ar pāris kardio vingrojumiem, kurā tiek attīstīta sēžas, gurnu un augšstilbu muskulatūra. Treniņa beigās tiek trenēta arī vēdera preses un muguras muskulatūra.

Nodarbības ilgums 45 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

17:00 - 18:00
HATHA YOGA *** Online ieraksts!
Agnese
7/50
HATHA YOGA *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Nodarbības ilgums 60 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Ce. 26/11
10:00 - 11:00
YOGA *** Online LIVE nodarbība!
Agnese
2/12
YOGA *** Online LIVE nodarbība!

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Nodarbības ilgums 60 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbība notiks tiešsaistē un netiks ierakstīta. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

14:00 - 00:00
Body toning *** Online ieraksts!
Irīna
10/50
Body toning *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Nodarbība visa ķermeņa muskulatūras tonizēšanai un nostiprināšanai. Attīsta spēku, izturību, lokanību un koordināciju. Nodarbībā tiek izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan ar inventāru.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabots spēks, izturība, lokanība, koordinācija.

Nodarbības ilgums 50 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

Pk. 27/11
10:00 - 00:00
VESELA MUGURA *** Online ieraksts!
INGA
31/50
VESELA MUGURA *** Online ieraksts!

APRAKSTS:

Ārstnieciskā vingrošana, kuras pamatuzdevums ir muguras muskuļu stiprināšana. Iesakām šo nodarbību gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muguras muskuļus, gan tiem, kuriem ir muguras problēmas.

INTENSITĀTE:

Zema intensitāte

IEGUVUMS:

 Tiek stiprināta muguras muskulatūra

Nodarbības ilgums 40 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

14:00 - 00:00
PILATES ***Online ieraksts!
RITA
18/50
PILATES ***Online ieraksts!

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Nodarbības ilgums 45 min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

17:00 - 18:00
YIN YOGA***Online ieraksts!
Agnese
7/50
YIN YOGA***Online ieraksts!

Apraksts: Yin joga ir meditatīva un atslābinoša, taču var būt arī fiziski izaicinoša nodarbība. Tā koncentrējas uz ķermeņa atvēršanu un atslābināšanu, nevis uz muskuļu darbību. Katra Yin jogas poza jeb asana tiek izpildīta 3-5 minūtes. Yin jogā svarīgi ir atslābināties un uzklausīt savu ķermeni un prātu. Katram individuāli kontrolējot pozas intensitāti un savu spēju robežas. Tas ir brīdis, pavadīts vienatnē, intīmā un individuālā meditācijā. Šis jogas veids dod spēku un domu skaidrību.

Ieguvums:

Yin joga:

  • Uzlabo ķermeņa lokanību;
  • Palielina ķermeņa izturību;
  • Piemērota tiem, kuri pavada daudz laika sēdus stāvoklī;
  • Piemērota sportistiem - palīdz izvairīties no traumām;
  • Veicina enerģijas apmaiņu;
  • Līdzsvaro nervu sistēmas darbību;
  • Pazemina stresa līmeni

Intensitāte: zema un vidēja

Nodarbības ilgums 60min. Nodarbība notiek Zoom platformā. Links un parole uz nodarbību tiks nosūtīti uz Jūsu e-pastu neilgi pirms nodarbības sākuma. Nodarbības ieraksts būs pieejams 1 nedēļu no publicēšanas brīža. Iesakām linku atvērt datorā, nevis telefonā (mazs attēls). Iesakām paroles ierakstīšanai izmantot "copy paste" funkciju, jo tā var saturēt simbolus.

Lūdzu, piesakieties, lai pierakstītos!

xxx2020-11-23
10:00 - 00:00
DZIĻĀS MUSKULATŪRAS TRENIŅŠ***Online ieraksts!
Indra
17/50
14:00 - 00:00
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA *** Online ieraksts!
ILZE
20/50
xxx2020-11-24
10:00 - 00:00
VINGROŠANA ĶERMEŅA MOBILITĀTEI *** Online ieraksts!
Indra
11/50
14:00 - 00:00
TABATA *** Online ieraksts!
RITA
16/50
18:30 - 19:45
Hatha joga ***Online LIVE nodarbība!
Agnese
4/12
xxx2020-11-25
10:00 - 00:00
BODY ART STRENGTH *** Online ieraksts!
Zigmunds
13/50
14:00 - 00:00
Brasilian butt *** Online ieraksts!
INGA
27/50
17:00 - 18:00
HATHA YOGA *** Online ieraksts!
Agnese
7/50
xxx2020-11-26
10:00 - 11:00
YOGA *** Online LIVE nodarbība!
Agnese
2/12
14:00 - 00:00
Body toning *** Online ieraksts!
Irīna
10/50
xxx2020-11-27
10:00 - 00:00
VESELA MUGURA *** Online ieraksts!
INGA
31/50
14:00 - 00:00
PILATES ***Online ieraksts!
RITA
18/50
17:00 - 18:00
YIN YOGA***Online ieraksts!
Agnese
7/50
66917172 [email protected]