EN RU
Ieiet
EN RU

Mūsu nodarbības

P. 3/10
07:15 - 08:00
NTC
Kristīne
6/14
NTC

APRAKSTS:

Nike Training Club ir īpaši izstrādāta funkcionāla treniņu sistēma, kura izstrādāta, iedvesmojoties no pasaules klases profesionāliem atlētu treniņiem un kuru vada NTC apmācīts un sertificēts treneris.

Vienkāršas, pamata kustības ir papildinātas, lai maksimāli paaugstinātu efektivitāti, ko sniedz izmantotās intervāla metodes nodarbībā. Vingrinājumi tiek izpildīti uz laiku, nevis ar skaitu. Kustības ir daudzdimensionālas, var tikt izpildītas dažādās plaknēs, dažādos virzienos, atšķirīgā tempā.

NTC nodarbībā uzmanība tiek veltīta tādām svarīgākajām fiziskajām īpašībām kā spēks, izturība, spēka izturība,
līdzsvars un lokanība. Nodarbībā var tikt izmantotas piekares sistēmas siksnas, hanteles, ripas, stepa soli u.c. inventārs, kā arī tikai savs ķermeņa svars. 

Vingrinājumi tiek pielāgoti katra vingrotāja sagatavotības pakāpei - no vieglāka uz grūtāku variantu.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Uzmanība tiek pievērsta uz 5 svarīgāko fizisko īpašību attīstīšanai – spēks, kardio izturība, ķermeņa centra nostiprināšana un lokanība.

Nodarbība notiek SunFit zālē.

08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: Kāju un sēžas muskulatūras koncentrēts treniņš, 30 min
INGA
14/50
ONLINE IERAKSTS: Kāju un sēžas muskulatūras koncentrēts treniņš, 30 min

APRAKSTS:
Aktīvs treniņš ar savu svaru vai mazo inventāru.  Efektīvi vingrinājumi augšstilbu un sēžas stiprināšanai. 
IEGUVUMS:
Regulāri pildot šos vingrinājumus, uzlabojas šo zonu tvirtums, forma un veidojas reljefs. Svarīgi, ka pareizi trenējot kājas, tiek nostiprinātas ceļu locītavas, samazinot risku gūt traumas. 
 
Vidēja un vidēji augsta intensitāte
 
Nodarbības ilgums 30 min. Nodarbības dienā Jums tiks nosūtīts privāts YouTube links uz epasta adresi, kuru izmantojāt, lai pierakstītos uz nodarbību. Linku aizliegts pārsūtīt citām personām. 
 

11:00 - 11:45
PILATES
BETIJA
7/13
PILATES

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Nodarbība notiek -2. stāva studijā.

13:00 - 13:55
FITNESS BOKSS
Dēvijs
5/12
FITNESS BOKSS

Dinamiska nodarbība ar boksa cīņas (bezkontakta) elementiem apvienojumā ar funkcionālo treniņu.

Intensitāte: augsta

Ieguvums: Tiek attīstīta izturība, spēks, mobilitāte, līdzsvars un veiklība.

UZMANĪBU!!! Nodarbība notiek -2.stāvā!

17:30 - 18:30
ZUMBA
Diāna
10/10
ZUMBA

 

Zumba - aizraujoša deju nodarbība Latīņamerikas deju stilā, kas piemērota visiem, kuri vēlas izkustēties, jautri pavadīt laiku deju ritmos un atbrīvoties no stresa darba dienas beigās.

Nodarbība notiek -2. stāva studijā.

Ot. 4/10
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: VESELĪBAS VINGROŠANA***Koncentrēts treniņš 30 min.
INGA
15/50
ONLINE IERAKSTS: VESELĪBAS VINGROŠANA***Koncentrēts treniņš 30 min.

Apraksts:
Treniņš ar savu ķermeņa svaru vai mazo inventāru, akcentu liekot uz dziļo muskulatūru. Koncentrēta nodarbība, kas ilgst tikai 15 minūtes, un ir īpaši piemērota aizņemtiem biroja cilvēkiem. Nodarbībā tiks iekļauta gan veselības vingrošana, gan veselās muguras treniņš, katru reizi kombinējot. 
Ieguvums:
Stiprāka mugura, preses muskuļu attīstīšana, stājas uzlabošanās, muguras sāpju profilakse. 

Vidēja intensitāte.

Nodarbības ilgums 15min. Nodarbības dienā Jums tiks nosūtīts privāts YouTube links uz epasta adresi, kuru izmantojāt, lai pierakstītos uz nodarbību. Linku aizliegts pārsūtīt citām personām. 

13:30 - 14:20
FITNESA ZĀLES ABC – nodarbību cikls
Nataša
2/10
FITNESA ZĀLES ABC – nodarbību cikls

Ja tev ir vēlēšanās trenēties trenažieru zālē, bet nezini kā to darīt, šī nodarbība ir domāta
tev! Trenere iepazīstinās ar aprīkojumu, galvenajiem vingrinājumiem, izstāstīs, kā pareizi
iesildīties un pēc kādiem principiem tiek sastādīta treniņu programma. Tā kā to nav
iespējams apgūt vienas nodarbības laikā, katru nedēļu būs sava tēma. Šoreiz – kā pareizi
iesildīties pirms treniņa. 

Nodarbība notiek Sunfit zālē.

16:00 - 16:45
BRASILIAN BUTT
INGA
11/10 (+1)
BRASILIAN BUTT

APRAKSTS

Vidējas intensitātes spēka nodarbība, kura vērsta uz augšstilbu un sēžas muskulatūras nostiprināšanu, attīstīšanu - formas veidošanu, kā arī svara
samazināšanu gurnu, augšstilba zonā. Nodarbībā tiek izmantots pretestības un spēka inventārs.


Nodarbība notiek Sunfit zālē.

17:15 - 18:00
TRX
Kristīne
10/10
TRX

 APRAKSTS:

TRX piekares sistēmas nodarbība, kurā, kā noslogojums tiek izmantots paša lietotāja ķermeņa svars. Sistēma ir vienkārši pielāgojama ar regulējamu siksnu garumu, tādējādi dod iespēju veikt vairāk dažādus vingrinājumus. Nodarbība paredzēta visiem sagatavotības līmeņiem, jo katrs pats var regulēt savu grūtības pakāpi un intensitāti. Nodarbībā vingrinājumi tiek pielāgoti katra vingrotāja fiziskajai sagatavotībai no vieglāka uz grūtāku.

INTENSITĀTE:

Vidēja līdz augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Attīsta lokanību, spēku, izturību, līdzsvaru un papildus tiek trenēta dziļā muskulatūra. Nostiprina sēžas, muguras un vēdera muskulatūru.

Nodarbība notiek SunFit zālē.

Tr. 5/10
07:15 - 08:00
APĻA TRENIŅŠ
Kristīne
6/14
APĻA TRENIŅŠ

APRAKSTS:

Funkcionāla nodarbība ar stacijām un mainīgiem intervāliem – vidēja intensitāte mijās ar zemākas intensitātes intervāliem un nelieliem atpūtas brīžiem. Nodarbībā var tikt izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan inventārs.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabota izturība, spēks, koordinācija.

 

Nodarbība notiek Sunfit zālē.

10:30 - 11:10
ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA
Indra
11/12
ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA

APRAKSTS

Zemas intensitātes ārstnieciskais treniņš ar savu ķermeņa svaru vai mazo inventāru, akcentu liekot uz dziļo muskulatūru. Nodarbībā tiks iekļauta gan veselības vingrošana, gan veselās muguras treniņš, katru reizi kombinējot. 
Ieguvums:
Stiprāka mugura, preses muskuļu attīstīšana, stājas uzlabošanās, muguras sāpju profilakse. 

Nodarbība notiek -2.stāvā!

13:00 - 13:55
FITNESS BOKSS
Dēvijs
8/13
FITNESS BOKSS

Dinamiska nodarbība ar boksa cīņas (bezkontakta) elementiem apvienojumā ar funkcionālo treniņu.

Intensitāte: augsta

Ieguvums: Tiek attīstīta izturība, spēks, mobilitāte, līdzsvars un veiklība.

UZMANĪBU!!! Nodarbība notiek -2.stāvā!

17:30 - 18:30
ZUMBA
Diāna
10/10
ZUMBA

 

Zumba - aizraujoša deju nodarbība Latīņamerikas deju stilā, kas piemērota visiem, kuri vēlas izkustēties, jautri pavadīt laiku deju ritmos un atbrīvoties no stresa darba dienas beigās.

UZMANĪBU!!! Nodarbība notiek -2.stāvā!

Ce. 6/10
10:00 - 11:00
RĪTA JOGA
Irīna
7/13
RĪTA JOGA

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema /vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

UZMANĪBU!!! Nodarbība notiek -2.stāvā!

16:00 - 16:45
VESELA MUGURA
INGA
13/13
VESELA MUGURA

APRAKSTS:

Ārstnieciskā vingrošana, kuras pamatuzdevums ir muguras muskuļu stiprināšana. Iesakām šo nodarbību gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muguras muskuļus, gan tiem, kuriem ir muguras problēmas.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek stiprināta muguras muskulatūra

UZMANĪBU!!! Nodarbība notiek -2.stāvā!

 

17:15 - 18:00
NTC
Kristīne
11/14
NTC

APRAKSTS:

Nike Training Club ir īpaši izstrādāta funkcionāla treniņu sistēma, kura izstrādāta, iedvesmojoties no pasaules klases profesionāliem atlētu treniņiem un kuru vada NTC apmācīts un sertificēts treneris.

Vienkāršas, pamata kustības ir papildinātas, lai maksimāli paaugstinātu efektivitāti, ko sniedz izmantotās intervāla metodes nodarbībā. Vingrinājumi tiek izpildīti uz laiku, nevis ar skaitu. Kustības ir daudzdimensionālas, var tikt izpildītas dažādās plaknēs, dažādos virzienos, atšķirīgā tempā.

NTC nodarbībā uzmanība tiek veltīta tādām svarīgākajām fiziskajām īpašībām kā spēks, izturība, spēka izturība,
līdzsvars un lokanība. Nodarbībā var tikt izmantotas piekares sistēmas siksnas, hanteles, ripas, stepa soli u.c. inventārs, kā arī tikai savs ķermeņa svars. 

Vingrinājumi tiek pielāgoti katra vingrotāja sagatavotības pakāpei - no vieglāka uz grūtāku variantu.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Uzmanība tiek pievērsta uz 5 svarīgāko fizisko īpašību attīstīšanai – spēks, kardio izturība, ķermeņa centra nostiprināšana un lokanība.

Nodarbība notiek SunFit zālē.

Pk. 7/10
12:00 - 12:45
VESELĪBAS VINGROŠANA
Indra
11/13
VESELĪBAS VINGROŠANA

Apraksts:
Treniņš ar savu ķermeņa svaru vai mazo inventāru, akcentu liekot uz dziļo muskulatūru. Nodarbībā tiks iekļauta gan veselības vingrošana, gan veselās muguras treniņš, katru reizi kombinējot. 
Ieguvums:
Stiprāka mugura, preses muskuļu attīstīšana, stājas uzlabošanās, muguras sāpju profilakse. 

Vidēja intensitāte.

Uzmanību!!! Nodarbība notiek -2.stāva zālē!!!

15:00 - 15:45
PILATES
RITA
9/13
PILATES

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

UZMANĪBU!!! Nodarbība notiek -2.stāvā!

17:15 - 18:10
FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ
ILZE
5/10
FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ

APRAKSTS:

Funkcionāla nodarbība ar stacijām un mainīgiem intervāliem – vidēja intensitāte mijās ar zemākas intensitātes intervāliem un nelieliem atpūtas brīžiem. Nodarbībā var tikt izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan inventārs.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabota izturība, spēks, koordinācija.

Nodarbība notiek Sunfit kluba zālē.

07:15 - 08:00
NTC
Kristīne
6/14
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: Kāju un sēžas muskulatūras koncentrēts treniņš, 30 min
INGA
14/50
11:00 - 11:45
PILATES
BETIJA
7/13
13:00 - 13:55
FITNESS BOKSS
Dēvijs
5/12
17:30 - 18:30
ZUMBA
Diāna
10/10
08:00 - 00:00
ONLINE IERAKSTS: VESELĪBAS VINGROŠANA***Koncentrēts treniņš 30 min.
INGA
15/50
13:30 - 14:20
FITNESA ZĀLES ABC – nodarbību cikls
Nataša
2/10
16:00 - 16:45
BRASILIAN BUTT
INGA
11/10 (+1)
17:15 - 18:00
TRX
Kristīne
10/10
07:15 - 08:00
APĻA TRENIŅŠ
Kristīne
6/14
10:30 - 11:10
ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA
Indra
11/12
13:00 - 13:55
FITNESS BOKSS
Dēvijs
8/13
17:30 - 18:30
ZUMBA
Diāna
10/10
10:00 - 11:00
RĪTA JOGA
Irīna
7/13
16:00 - 16:45
VESELA MUGURA
INGA
13/13
17:15 - 18:00
NTC
Kristīne
11/14
12:00 - 12:45
VESELĪBAS VINGROŠANA
Indra
11/13
15:00 - 15:45
PILATES
RITA
9/13
17:15 - 18:10
FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ
ILZE
5/10
66917172 [email protected]