EN RU
Ieiet
EN RU

Mūsu nodarbības

P. 10/8
10:00 - 11:00
YOGA
Agnese
5/12
YOGA

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Nodarbība notiek -2.stāvā. 

Ot. 11/8
10:30 - 11:20
BODY ART STRENGTH
Zigmunds
11/12
BODY ART STRENGTH

BODY ART STRENGTH ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Ar šo unikālo treniņu jūs varat pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un samazināt stresu. Trenējoties regulāri, jūsu ķermenis kļūs atlētisks, un jūs jutīsieties spēcīgs un atkal atguvis dzīvesprieku/vitalitāti

Nodarbība notiek -2.stāva zālē

Tr. 12/8
10:00 - 10:45
PILATES
BETIJA
8/12
PILATES

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Nodarbība notiek -2.stāvā.

15:00 - 15:45
KALANĒTIKA
RITA
3/12
KALANĒTIKA

APRAKSTS:

Kalanētika savu nosaukumu ir ieguvusi no tās izgudrotājas Kallanas Pinknejas vārda. Tas ir statisku vingrojumu komplekss, kas balstās uz muskuļu izstiepšanās un saraušanās procesiem un paredzēts visām ķermeņa daļām: kājām, sēžamvietai, gurniem, rokām, pleciem, mugurai un vēderam. Kalanētikas pamatā ir dažādi no austrumu kultūras aizgūti vingrojumi, kas apvienoti ar elpošanas vingrinājumiem. Muskuļi tiek pakļauti lielai statiskai slodzei, kur noteiktā pozā jāpavada 60-100 sekundes. Katrs vingrojums ir izstrādāts tā, lai vienlaikus tiktu iesaistīti visi ķermeņa muskuļi.

Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan fiziski aktīviem cilvēkiem.

INTENSITĀTE:

No zemas līdz vidējai

IEGUVUMS:

Neskatoties uz minimālām kustībām, nodarbības laikā tiek patērēts liels daudzums enerģijas, kā rezultātā tiek sadedzināts liels daudzums kaloriju. Šī vingrošanas sistēma palīdz saglabāt veselību un profilaktiski novērst muguras sāpju rašanos. Tiek atjaunota normāla vielmaiņas funkcija, uzlabota stāja, nostiprināti dziļie muskuļi.

Nodarbība notiek -2. stāvā!

Ce. 13/8
10:15 - 11:15
YOGA
Agnese
3/12
YOGA

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Nodarbība notiek -2.stāvā. 

12:00 - 12:50
BODY ART STRENGTH
Zigmunds
11/12
BODY ART STRENGTH

BODY ART STRENGTH ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Ar šo unikālo treniņu jūs varat pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un samazināt stresu. Trenējoties regulāri, jūsu ķermenis kļūs atlētisks, un jūs jutīsieties spēcīgs un atkal atguvis dzīvesprieku/vitalitāti

Nodarbība notiek -2.stāva zālē

Pk. 14/8
12:30 - 13:15
VESELĪBAS VINGROŠANA
BETIJA
5/12
VESELĪBAS VINGROŠANA

Lēna nodarbība, kura paredzēta gan iesācējiem, gan cilvēkiem, kuri dod priekšroku mierīgam kustību tempam, vienkāršiem vingrojumiem, kas stabilizē un nostiprina dziļos muskuļus un uzlabo ķermeņa līdzsvaru.

Zema intensitāte.

 

Nodarbība notiek -2. stāva zālē.

13:30 - 14:15
Fitness Bokss
Dēvijs
7/12
Fitness Bokss

Dinamiska nodarbība ar boksa cīņas (bezkontakta) elementiem apvienojumā ar funkcionālo treniņu.

Intensitāte: augsta

Ieguvums: Tiek attīstīta izturība, spēks, mobilitāte, līdzsvars un veiklība.

 

Nodarbība notiek -2.stāvā!!!

15:00 - 15:45
PILATES
RITA
6/12
PILATES

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Uzmanību, nodarbība notiek -2. stāva zālē.

xxx2020-08-10
10:00 - 11:00
YOGA
Agnese
5/12
xxx2020-08-11
10:30 - 11:20
BODY ART STRENGTH
Zigmunds
11/12
xxx2020-08-12
10:00 - 10:45
PILATES
BETIJA
8/12
15:00 - 15:45
KALANĒTIKA
RITA
3/12
xxx2020-08-13
10:15 - 11:15
YOGA
Agnese
3/12
12:00 - 12:50
BODY ART STRENGTH
Zigmunds
11/12
xxx2020-08-14
12:30 - 13:15
VESELĪBAS VINGROŠANA
BETIJA
5/12
13:30 - 14:15
Fitness Bokss
Dēvijs
7/12
15:00 - 15:45
PILATES
RITA
6/12
66917172 [email protected]