EN RU
Ieiet
EN RU

Mūsu nodarbības

P. 25/5
10:00 - 11:00
YOGA
Agnese
9/12
YOGA

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Nodarbība notiek -2.stāvā. 

14:00 - 14:50
DEEPWORK
Zigmunds
6/12
DEEPWORK

Apraksts: Atlētisks, vienkāršs, grūts, unikāls un enerģijas pilns treniņš. Balstīts uz iņ un jaņ likumiem, kas apvieno funkcionālā treniņā garīgos un fiziskos pretstatus.

Intensitāte: Augsta

Nodarbība notiek -2. stāva zālē!!!

17:15 - 18:00
H.I.I.T.
ILZE
10/12
H.I.I.T.

APRAKSTS:

Funkcionāla nodarbība, kur augstas intensitātes intervāli mijās ar vidējas intensitātes intervāliem un īsiem atpūtas brīžiem. Nodarbībā var tikt izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan brīvie svari (hanteles u.c.)

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra. Tiek uzlabota izturība.

Nodarbība notiek -2.stāva zālē.

Ot. 26/5
10:30 - 11:20
BODY ART STRENGTH
Zigmunds
8/12
BODY ART STRENGTH

BODY ART STRENGTH ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Ar šo unikālo treniņu jūs varat pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un samazināt stresu. Trenējoties regulāri, jūsu ķermenis kļūs atlētisks, un jūs jutīsieties spēcīgs un atkal atguvis dzīvesprieku/vitalitāti

Nodarbība notiek -2.stāva zālē

14:00 - 14:50
FUNCTIONAL TRAINING
Dēvijs
10/12
FUNCTIONAL TRAINING

APRAKSTS:

Funkcionāla nodarbība ar stacijām un mainīgiem intervāliem – vidēja intensitāte mijās ar zemākas intensitātes intervāliem un nelieliem atpūtas brīžiem. Nodarbībā var tikt izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan inventārs.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabota izturība, spēks, koordinācija.

 

Nodarbība notiek -2.stāva zālē

Tr. 27/5
10:00 - 10:45
PILATES
BETIJA
5/12
PILATES

APRAKSTS:

Pilates vingrojumu metode tika izstrādāta 1920. gadā. To radījis un izstrādājis treneris Džozefs Pilates. Divdesmitā gadsimta pirmajā pusē viņš izveidoja vingrinājumu sistēmu, kas bija paredzēta, lai stiprinātu cilvēka prātu un ķermeni. Pilates ticēja, ka garīgā un fiziskā veselība ir savstarpēji saistīta. Pilates vingrojumu sistēma ir vērsta uz elastības uzlabošanu, izturību un ķermeņa apzināšanos. Vingrojumi tiek pildīti ar uzsvaru uz pareizu elpošanu, kā arī vingrinājumi tiek veidoti tā, lai tos varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējuši vingrotāji.

INTENSITĀTE:

Vidēja intensitāte

IEGUVUMS:

Uzlabojas lokanība, spēks. Trenē izturību un kustību kontroli. 

Nodarbība notiek -2.stāvā.

12:00 - 12:50
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA
ILZE
13/12 (+1)
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA

APRAKSTS:

Šī funkcionālā nodarbība būs kā lielisks papildinājums ikdienas treniņiem ne tikai tiem cilvēkiem, kuri nodarbojas ar skriešanu vai kādu citu sporta veidu, bet arī tiem, kuriem ikdienā patīk nodarboties ar dažādām fiziskām aktivitātēm.  Atkārtotu kustību veikšanai ir negatīva ietekme uz ķermeni, kas izraisa daudzas balansa nepilnības. Tāpēc papildus veicot funkcionālos spēka treniņus, ir iespēja uzlabot fizisko sniegumu, kā arī izvairīties no traumu riska. Nodarbība ir vērsta uz dažādu muskuļu grupu stiprināšanu, līdzsvara, un lokanības trenēšanu, mobilitātes uzlabošanu. Treniņā tiks veikti vingrinājumi gan ar inventāru, gan ar savu ķermeņa svaru.

INTENSITĀTE:

No vidējas līdz augstai intensitātei

IEGUVUMS:

Spēka un izturības treniņi ļaus uzlabot fizisko sniegumu un ķermeņa uzbūvi, kā arī mazināt traumu risku un balansa nepilnības.

P.S. Nodarbībā vingrinājumi var tikt pielāgoti arī iesācējiem.

Nodarbība notiek -2.stāva zālē

17:30 - 18:25
SLOW AND STRONG
INGA
12/12
SLOW AND STRONG

APRAKSTS:

Nodarbība norit mierīgā tempā, ļaujot kontrolēt kustības. Tiek pielietota daudzkārtēju vingrojumu atkārtošana. Paredzēta arī cilvēkiem bez iepriekšējas pieredzes.

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Attīsta spēku un lokanību, stabilizē un nostiprina dziļos muskuļus, uzlabo ķermeņa līdzsvaru.

 Nodarbība notiek -2.stāvā.

Ce. 28/5
10:15 - 11:15
YOGA
Agnese
7/12
YOGA

APRAKSTS:

Piemērota ikvienam, kas jau ir pamēģinājis, vai tikai vēlas pamēģināt jogu! Fiziskie un elpošanas vingrinājumi, balstīti uz Hatha jogas principiem, kā arī relaksācija nodarbības beigās, lai nomierinātu prātu un uzlādētos darba dienai!

INTENSITĀTE:

zema intensitāte

IEGUVUMS:

Vingrinājumi uzlabo elpošanu, koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu un palīdz cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.

Nodarbība notiek -2.stāvā. 

12:30 - 13:15
VESELĪBAS VINGROŠANA
INGA
9/12
VESELĪBAS VINGROŠANA

Lēna nodarbība, kura paredzēta gan iesācējiem, gan cilvēkiem, kuri dod priekšroku mierīgam kustību tempam, vienkāršiem vingrojumiem, kas stabilizē un nostiprina dziļos muskuļus un uzlabo ķermeņa līdzsvaru.

Zema intensitāte.

 

Nodarbība notiek -2. stāva zālē.

17:30 - 18:25
APĻA TRENIŅŠ
ILZE
9/12
APĻA TRENIŅŠ

APRAKSTS:

Funkcionāla nodarbība ar stacijām un mainīgiem intervāliem – vidēja intensitāte mijās ar zemākas intensitātes intervāliem un nelieliem atpūtas brīžiem. Nodarbībā var tikt izmantoti vingrinājumi gan ar savu ķermeņa svaru, gan inventārs.

INTENSITĀTE:

Augsta intensitāte

IEGUVUMS:

Tiek attīstīta un trenēta visa ķermeņa muskulatūra un uzlabota izturība, spēks, koordinācija.

 

Nodarbība notiek -2.stāva zālē!

Pk. 29/5
10:00 - 10:45
VESELA MUGURA
INGA
7/12
VESELA MUGURA

APRAKSTS:

Ārstnieciskā vingrošana, kuras pamatuzdevums ir muguras muskuļu stiprināšana. Iesakām šo nodarbību gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muguras muskuļus, gan tiem, kuriem ir muguras problēmas.

INTENSITĀTE:

Zema intensitāte

IEGUVUMS:

 Tiek stiprināta muguras muskulatūra

Nodarbība notiek -2.stāvā

12:30 - 13:15
VESELĪBAS VINGROŠANA
BETIJA
4/12
VESELĪBAS VINGROŠANA

Lēna nodarbība, kura paredzēta gan iesācējiem, gan cilvēkiem, kuri dod priekšroku mierīgam kustību tempam, vienkāršiem vingrojumiem, kas stabilizē un nostiprina dziļos muskuļus un uzlabo ķermeņa līdzsvaru.

Zema intensitāte.

 

Nodarbība notiek -2. stāva zālē.

xxx2020-05-25
10:00 - 11:00
YOGA
Agnese
9/12
14:00 - 14:50
DEEPWORK
Zigmunds
6/12
17:15 - 18:00
H.I.I.T.
ILZE
10/12
xxx2020-05-26
10:30 - 11:20
BODY ART STRENGTH
Zigmunds
8/12
14:00 - 14:50
FUNCTIONAL TRAINING
Dēvijs
10/12
xxx2020-05-27
10:00 - 10:45
PILATES
BETIJA
5/12
12:00 - 12:50
VISPĀRĒJĀ FIZISKĀ SAGATAVOŠANA
ILZE
13/12 (+1)
17:30 - 18:25
SLOW AND STRONG
INGA
12/12
xxx2020-05-28
10:15 - 11:15
YOGA
Agnese
7/12
12:30 - 13:15
VESELĪBAS VINGROŠANA
INGA
9/12
17:30 - 18:25
APĻA TRENIŅŠ
ILZE
9/12
xxx2020-05-29
10:00 - 10:45
VESELA MUGURA
INGA
7/12
12:30 - 13:15
VESELĪBAS VINGROŠANA
BETIJA
4/12
66917172 [email protected]